piątek, 30 września 2016

Kiedy to wszystko się posypało?

Brak mi słów.
Znowu gruba.
Znowu nieszczęśliwa.

Trzecia liceum. Ostatni raz napisałam posta w lutym, jest koniec września. Od tego czasu tyłam i chudłam, lecz głównie tyłam.

Zaczęłam używać aplikacji Fat Secret do liczenia kalorii i ograniczyłam ilość jedzenia. Znowu ćwiczyłam. W ciągu 3 tygodni zeszłam z 62,4 do 56,5. Nadal czuję się ogromna.

Bo o tym chyba nigdy nie przestaje się myśleć, zawsze jest tam-jakoś z tyłu głowy.

Mam urodziny za 2 tygodnie. 18
Chciałbym schudnąć do tego czasu ile tylko się da. Mam nadzieję, że mi się uda.



A oprócz tego? Moje życie to jedna wielka porażka :)



2 komentarze:

  1. Super, ze wróciłaś i sie nie poddajesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze warto na koniec LO przyjść odmieniona? Przeciez jest koniec juz w kwietniu potem matury i dopiero 30?czerwca na zakończenie roku szkolnego odbuera sie wyniki matur. Nie chciałabyś mieć wejścia smoka? :D wezmy się w garść i dajmy czadu !

    OdpowiedzUsuń